heels

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Με το πουτανακι μου στην παραλια

Είμαστε 25 χρονών και οι δύο. Ομολογουμένως η γυναίκα μου (Νέλη) είναι πολύ καυλιάρα γκόμενα. Έχει απίστευτο κορμί με πλούσιο στήθος αλλά το δυνατό της σημείο είναι η κωλάρα της.

Γι’ αυτό άλλωστε την έβαλα φέτος να πάρει μαγιό brazilian να φαίνεται στην παραλία η κωλάρα και να καυλώνει τους πάντες! Εδώ να πω ότι μου άρεσε πάντα να την βάζω να ντύνεται προκλητικά και να πέφτουν όλα τα βλέμματα πάνω της.

Να βλέπει γύρω της άντρες καυλωμένους για πάρτη της και μετά να την γαμάω και να μου λέει πως την κοιτούσαν και πόσο πουτάνα είναι επειδή την καύλωνε να την κοιτάνε και μετά να την γαμάω εγώ και μόνο.

Έτσι φτάσαμε Χανιά στο ξενοδοχείο μας. Τότε της είπα ότι από εδώ και πέρα εγώ θα είμαι ο αφέντης και αυτή η σκλάβα μου.

Στην αρχή δεν ήθελε μέχρι που φώναξα αγριεμένος και δεν πρόβαλε αντίσταση.  Την διέταξα να μου παίρνει πίπα μέχρι να της δώσω νέα διαταγή. Τότε καθώς με τσιμπούκωνε της λέω:

-    «Το βράδυ θα φορέσεις το μαγιό σου και θα πάμε να σε γαμήσω στην παραλία». 



-    «Όχι! θα μας δουν…», μου απαντάει.

-    «Και τι έγινε σκλάβα μου; Θα δουν μια πουτάνα να γαμιέται!»

Δεν μίλησε και συνέχισε το τσιμπούκι.  Όταν είχε πλέον νυχτώσει της λέω:

-    «Βάλε το ξέκωλο μαγιό σου και πάμε!»

Έτσι και έγινε. Χωρίς αντίσταση το έβαλε και ετοιμάστηκε για πούτσο. Ξεκινήσαμε και πήγαμε παραλία. Τι τύχη! Ήμασταν μόνοι τελείως (έτσι νομίζαμε).

-    «Βγάλε το πάνω μέρος από το μαγιό σου και άρχισε να παίζεις με τις ρώγες σου!», της είπα.

Φάνηκαν οι βυζάρες της με τις ρώγες της να είναι τεράστιες και σκληρές!

«Τι να κάνω τώρα αφέντη;» με ρώτησε, έχοντας μπει πια στο πετσί του ρόλου της, καυλωμένη και υγρή όπως ήταν.

-    «Βγάλε και το κάτω τώρα ξέκωλο. Ήρθε η ώρα να φας πούτσο από τον άντρα σου, τον γαμιά σου!»

-    «Αμέσως αφέντη!»

Και το έβγαλε. Γυμνή τελείως πλέον χωρίς να νοιάζεται αν υπάρχει κανείς. Την ώρα που καβαλάει τον πούτσο μου, νιώθω κάποιον να είναι μπροστά από την Νέλη και να της ξεπροβάλλει στα μούτρα της μια ψωλάρα ολοκαύλωτη.

-    «Σας βλέπω τόση ώρα και δεν κρατιέμαι άλλο. Καλό το πουτανάκι μεγάλε! Πόσο θέλει να μας πάρει και τους δύο; Δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα να την ξεμουνιάσουμε παρέα, ε;», είπε αυτός κοιτώντας εμένα!

Τα έχασα. Δεν ήξερα τι να πω. Ήταν μια φαντασίωση μου να την γαμήσω με άλλον αλλά όχι έτσι ξαφνικά. Τότε του απαντάει εκείνη:

-    «Αφού έχεις τέτοια ψωλάρα, τίποτα. Απλά γάμησε με καυλιάρη! Δύο ψωλάρες από μία είναι καλύτερα για μια πουτάνα σαν εμένα! Έτσι δεν είναι αφέντη;», είπε κοιτώντας με.

Εγώ τότε κατάλαβα πως θα τον έτρωγε τον πούτσο του άλλου είτε πω ναι, είτε όχι. Τότε απαντάω:

-    «Έτσι είναι πόρνη. Σκάσε και γλείψε του την πούτσα!»

Άρχισε να τον γλείφει με μανία. Και αυτός δεν άντεξε πολύ και άρχισε να χύνει. Του τα πήρε όλα μέσα στο στόμα και τα κατάπιε! Σε μένα ποτέ δεν ήθελε η πουτάνα! Νευρίασα και σηκώθηκα. Το κατάλαβε και μου λέει:

-    «Δεν πειράζει… θα γαμηθώ μ’ αυτόν μόνη μου!»

Την έβλεπα να γαμιέται σαν πόρνη. Έδειχνε να το ευχαριστιέται. Τελείωσε στον κώλο της αφού της έσκισε όλες τις τρύπες της. Την πήρα μετά και φύγαμε. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και εγώ ήμουν σε παράκρουση.

-    «Πως γαμιόσουν έτσι μωρή πουτάνα; Καλύτερος ήταν από μένα;»

-    «Όχι γαμιά μου, απλά ήθελα να δεις πως είναι να γαμάνε την γυναίκα σου. Αυτό δεν ήθελες; Το έκανα λοιπόν. Αλλά ποτέ ξανά!»

Και άρχισε να μου γλείφει τα αρχίδια μου. Εκείνη τη νύχτα κάναμε το καλύτερο σεξ από ποτέ. Και εδώ και δύο βδομάδες γαμιόμαστε κάθε μέρα τέσσερις με πέντε φορές.
Share This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates