heels

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Με το φίλο του άντρα μου


Είμαι η Σοφία, είκοσι επτά ετών, παντρεμένη με το Γιάννη που είναι σαράντα ενός. Σήμερα θα σας μιλήσω για τον Δημήτρη, ένα φίλο του άντρα μου που έχουμε κάνει πολλά... Ο Δημήτρης είναι γύρω στα πενήντα, παντρεμένος με μια κακομούτσουνη χοντρή πενηντάρα. Είναι υψηλόβαθμο στέλεχος σε γνωστή εταιρία. Κάνουμε οικογενειακά παρέα.
Εγώ έλεγα στον άντρα μου πως θα μου άρεσε να παίξουμε κάποιο παιχνίδι πίσω από τις πλάτες της γυναίκας του και αυτός το κανόνισε...
Την πρώτη φορά μας ήρθε σπίτι χωρίς την γυναίκα του φυσικά, ένα απόγευμα. Τον υποδέχτηκε ο άντρας μου, εγώ κρυμμένη. Όλα όμως ήταν συνεννοημένα.
Ο άντρας μου του έβαλε να δει βίντεο που έχουμε κάνει να με παρτουζώνουν τρεις φίλοι του και φυσικά ο Δημήτρης άναψε για τα καλά.
Με φώναξαν. Εμφανίστηκα με ένα μαύρο - ροζ baby doll και τις ψηλοτάκουνες μαύρες μπότες μου. Ο Δημήτρης πέταξε έξω το καυλί του, ένα τεράστιο παλούκι 22cm.
Έπεσα μπροστά του σαν ξελιγωμένη και άρχισα να του παίρνω πίπα. Ο άντρας μου δεν συμμετείχε, παρακολουθούσε μόνο...
Ο τύπος τον έχει τεράστιο! Με πήρε πισωκολλητά στο χαλί, στον καναπέ, καβάλα σε πολυθρόνες, όρθια στον τοίχο και στο τέλος με έχυσε παντού στο πρόσωπο μπροστά στον άντρα μου.

Στον δεύτερο γύρο, παίξαμε λίγο, του έπαιρνα πίπα και αυτός μιλούσε στο κινητό με την γυναίκα του. Μόλις έκλεισαν, το τραβήξαμε ακόμα πιο πολύ.
Της τηλεφώνησα εγώ από το κινητό μου να δω τι κάνει (είμαστε "φίλες"), ενώ ο άντρας της με πηδούσε στα τέσσερα...
Αφού τελειώσαμε, ο Δημήτρης λέει στον Άντρα μου:
-    «Φίλε σε βαρέθηκα. Παίρνω την Σοφία και φεύγω. Θα την πάω να την πηδήξω σε ένα πολυτελές ημιδιαμονής με καθρέπτες!»
Έτσι κι έγινε. Με ξέσκισε κυριολεκτικά όλο το βράδυ μέχρι τις δέκα στο ξενοδοχείο, μετά έπρεπε να γυρίσει σπίτι του.
Πρόσφατα είχαμε πάει χειμερινές διακοπές μαζί σαν ζευγάρια, και όταν η γυναίκα του έπεφτε για απογευματινό υπνάκο στο δωμάτιο, με την πρόφαση ότι πάει για ένα καφέ και τάβλι με τον άντρα μου στο μπαρ, ερχόταν στο δωμάτιο μας και με πηδούσε μπροστά στον άντρα μου.
Δεν νομίζω να το έκανε καθόλου με την γυναίκα του όλες τις μέρες των διακοπών.
Share This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates