heels

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Εγω... Η Γυναικα μου και ο ERICK


Η ιστορία έχει ως εξής…… βρίσκομαι στο Παρίσι για ένα τριήμερο με τη γυναίκα μου. Πρέπει να σας πω ότι είμαστε ένα απελευθερωμένο ζευγάρι που διαρκώς δοκιμάζουμε καινούριε πράγματα κυρίως γύρω από το sex. Και όπως καταλαβαίνετε ένα τριήμερο στο Παρίσι είναι η κατάλληλη ευκαιρία γι αυτό. Ας μην πολυλογώ όμως είμαστε ο Νίκος και η Νάντια(περισσότερα στο π
ροφίλ μας στο face book), γενικά είμαστε ένα πολύ όμορφο και sexy ζευγάρι.

Κάνοντας μια βόλτα στους δρόμους του Παρισιού ,σχολιάζοντας τον κόσμο που υπάρχει στους δρόμους και εκφράζοντας σκέψεις και φαντασιώσεις που μας έρχονται στο μυαλό με το κάθε πρόσωπο ( ένα παιχνίδι που κάνουμε όταν βγαίνουμε έξω), το βλέμμα της γυναικάς μου πέφτει σε έναν μαύρο τύπο που απολαμβάνει το καφέ του……
Μόνο και μόνο από το βλέμμα της κατάλαβα πως αυτός ο τύπος θα αποτελέσει το κυρίως θέμα του παιχνιδιού μας εκείνη την ημέρα….. πάμε λοιπόν και καθόμαστε στο διπλανό τραπέζι από τον τύπο και παραγγελθούμε δυο καφεδάκια… και τότε η γυναίκα μου μου είπε τη σκέψη της… θέλει να γνωρίσει τον τύπο και να πάει σto ξενοδοχείο μας μαζί του
Εγώ θα πήγαινα αργότερα ήθελε να μένει πρώτα Μονh της μαζί του και μετά να συμμετέχω και εγώ σε αυτό ..…… Έτσι μiας και ήμασταν και σε αγνωστο μερος….δεν χάσαμε χρόνο με μια απλή ερωτήση για το Πάρισι ήταν αρκετή για να γνωριστουμε……με τον erik..όπως τον έλεγαν…
Πήγα στη τουαλέτα…γεια να δώσω χωρο στη γυναίκα μου για να μπει στις λεπτομαιριες…με τον erik.
Όταν γυρναώ στο τραπέζι τότε μου λέει η γυναίκα μου ότι το ‘’κονε’’ έγινε και μου λέει τις λεπτομέρειες…. Εγώ θα φύγω νωρίτερα με μια πρόφαση να κάνω μια βόλτα και να γυρίσω στο ξενοδοχειο….και τους αφεινω μονους.ειχα σκοπώ να περπατήσω και να πάω στο ξενοδοχείο σε μιση ώρα αλλά η καυλα μου δεν με άφηνε ….σκεπτόμουν τη Ναντια να παιζει με το μαύρο γαμιά της και να ζει μια φαντασίωση ..και είχα τρελαθεί…




Επιτελούς ..δεν άντεχα άλλο ανεβαίνω στο δοματιο…και ότι δεν είχαν χάσει καθόλου χρόνο..
….κατεβάζω το παντελόνι μου και αρχίζω να την παίζω με αυτό που βλέπω…. Τη γυναίκα μου στα τέσσερα στο κρεβάτι να τον τσιμπούκονι και να προσπαθεί να βάλει το καυλι του αραπη όλο μέσα στο στόμα της…εχω αρχίσει και καύλωνω περισσότερο με αυτό που βλέπω και πιο πολύ όταν βλέπω να την παιρνει και να της γάμαει το μουνάκι της ενώ αυτή είναι
ακόμη στα τεσσερα….της ρίχνει σφαλιάρες και καύλωνε ολο και πιο πολύ , ενώ η γυναίκα μου γυρναει και μου ρίχνει ματιές βλέποντας την καυλα στο πρόσωπο της….την ώρα που είμαι έτοιμος να χύσω βάζω το καυλι μου στο στόμα για να τελειώσω και να τα γλύψει όλα….. ο μαύρος συνεχίζει και την πηδαει τώρα ενώ αυτή γλύφει το καυλι μου και τα Χυσια μου…. Με το που τελειώνω αράζω λίγο μέχρι να ξανά καυλώσω παίρνοντας τους ματι…..τη γυναίκα μου να είναι καυλωμένη όσο ποτέ..με το γαμησι που της έριχνε ο ερικ.χαιδευα το καυλι μου και Επερνα μάτι όχι μόνο τη γυναίκα μου αλλά και τον πουτσο του μαύρου που έσκιζε το μουνακι της νίκης που φώναζε μες τη καυλα…
γουστάρεις μωρο μου που βλέπεις το μουνάκι μου να σκίζετε που το βλέπεις να χύνει για το γαμιά μου παιξε το Πόυτσο σου και κοιτάμε την καριόλα…
σηκώνετε από το κρεβάτι και ερχετε στη πολυθρόνα που καθόμουν γυρίζει και μου λεει…
γλύψε μου το κωλαράκι καυλα μου..θέλω να μου το σκίσει ο γαμιας που μου βρήκες..
η γυναίκα μου και εγώ είχαμε ξεφύγει …..γόνατισα και αρχισα να της γλυφω τον κωλο και να χώνω τη γλώσσα μου στη κολοτρυπιδα της με τρίβει πανό στο κρεβάτι και πάει και καβαλάει πάνω στο καυλι του ERIK και αρχιζει να τον γάμαει στο δικό της ρυθμοκαι στη δικη της καυλα μου, μου λέει ..σκυψε να με γλύφεις στο κωλο να βλέπεις και τον πουτσο του να μου γαμαει τη μουναρα…
την έγλυφα και Επερνέ μάτι δεν άντεξα έσκυψα πάλι και αρχισα να του γλυφω τα αρχιδια η δίκια μου το κατάλαβε και σηκώθηκε από το καυλί του ,του βγάζει το προφυλακτικό και λέει …
έλα καυλα να του πάρουμε τσιμπούκι μαζί και μου τον βάζει στο στόμα τον γλύφουμε μαζί ούτε και ξέρω ποση ώρα,… μέχρι που νιώθω τα χυσια του στο πρόσωπο μου και τη γυναίκα μου να με γλύφει περνοντας τα χύσια του γαμιά της και αυτη.χωρις να σταματήσουμε να φιλιομαστε της σηκώνω ψηλά τα ποδιά και βάζω το καυλι μου στον κωλο της και χυνω…χυνω..μέχρι που ξαπλώσαμε να βρούμε την ανάσα μας……
ήταν μόλις το Πρωτο βραδι……………………
Share This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates