heels

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Η πρώτη παρτούζα της γυναίκας μου ενώ ήταν 7 μηνών έγκυος.

Έβαλε τον αφρό στο μουνάκι της και άρχισε να το ξυρίζει... Καθόμουνα και την χάζευα και χαιδευα τον πουτσο μου .Βγήκαμε απ τη μπανιέρα και η Μαρια έριξε επάνω της ένα ριγέ πουκάμισο,  ίσα που κάλυπτε το μουνάκι της, κρατώντας το σφιχτά κλειστό μπροστά στην 7μηνη κοιλιά της...«Ντρέπομαι πολύ...» μου είπε «Επειδη ειναι η πρωτη σου φορα...μην κωλώνεις εγω ειμαι εδω.». Παμε στην τραπεζαρία εκει που μας περιμενε ο τυπος που γνωρίσαμε μεσω ιντερνετ.

«Σήκωσε τα χεράκια σου ψηλά» της είπε, πιάνοντάς της συγχρόνως το πουκάμισο, και ανοίγοντάς το, κάνοντας τα βυζάκια της να πεταχτούνε έξω !
Τα χέρια του περάσανε φευγαλέα από πάνω τους, κάνοντάς την να ανατριχιάσει...


«Κάτσε στο τραπέζι και άνοιξε τα μπούτια σου...» της είπε...
Ανέβηκε και τα άνοιξε , δίνοντάς μας ένα υπέροχο θέαμα...

«Ξάπλωσε ανάσκελα, και άνοιξε τα πόδια σου» της είπε
«Παίξε με το μουνάκι σου»

Πλησίασε αρχισε να της γλύφει το μουνακι  και πιάνοντάς τα ποδια της βυθιστικε στο μουνι της,..... Μετα αρχισε να την βυζενει ενω με το αλλο χερι της εβαζε δαχτιλο η γυναικα μου
βόγκηξε και άνοιξε τελείως τα πόδια της, κρατώντας σηκωμένα τα γόνατά της...Βγαζει το πουτσο του και της τον έσπρωξε μέσα και της τον έχωσε όσο βαθιά γινόταν, ενώ το αριστερό του χέρι της χούφτωσε το βυζί...

Γδύθηκα τελείως, και πήγα δίπλα στο κεφάλι της...
Της τον έδωσα στο στόμα, που ήταν διάπλατα ανοιχτό...Τον ρούφηξε λες και ήθελε να τον φάει...
Αφου στήθηκε στα τεσσερα για να με τσιμπουκοσει ο αλλος άρχισε να της γλύφει τη κωλοτρυπίδα, έχοντας χώσει 3 δάχτυλα μες το μουνί της...
Της την έγλυψε για τρία-τέσσερα λεπτά, και μετά ανασηκώθηκε...

Όπως ήταν ξαπλωμένη έξω έξω στο τραπέζι, ο πούτσος του έφτανε ακριβώς στο ύψος της κωλοτρυπίδας της...
Χωρίς να βγάλει τα δάχτυλά του απ το μουνί, της τον ακούμπησε και της τον έβαλε μέσα...
Η γυναικα μου πήγε να σηκωθεί, αλλά ο τυπος την πίεσε κάτω απ τη κοιλιά κι εγώ απ τα βυζιά...
Έβγαλε ένα δυνατό ΟΧΙ !!!, όπως της έσπασε το κώλο !!!


Ο τυπος είχε γείρει επάνω της και με τον πούτσο του μέσα της, της έγλυφε το γεμάτο στήθος της, ενώ τα χέρια του της χάιδευαν την τεράστια κοιλιά της...
Τα πόδια της, είχαν κλείσει τώρα γύρω απ τη μέση του όσο γινόταν και τον τραβούσαν επάνω της...

Δεν άντεξα... Τα χύσια μου, μου φύγαν με δύναμη μέσα στο στόμα της...
Μου τον είχε βουτήξει με το χέρι της, και κρατώντας τον σφιχτά, μου τον έπαιζε μέσα στο στόμα της, και, ενώ ποτέ άλλοτε δεν το χε ξανακάνει, τα κατάπινε όλα, προσπαθώντας να μη της ξεφύγει σταγόνα !!!
ο αλλος βλέποντας την εικόνα, τον έβγαλε κι άρχισε να την χύνει στη κοιλιά...

Του τον έπαιζε με το ελεύθερό της χέρι και τον σκούπιζε παντού στην κοιλίτσα της...
Έχυσε συγχρόνως και η ίδια, ουρλιάζοντας τόσο δυνατά, που φοβήθηκα ότι θα μας διώξουν απ το σπίτι...Η γυναίκα μου έμεινε ακίνητη, σαν να θελε να κρατήσει όσο γινόταν περισσότερο τη στιγμή, σχεδόν αναίσθητη και καταχυμένη παντού...
Με τα χέρια της, πασαλειβόταν με χύσια που τα βαζε στο στόμα της και τα γλυφε...


Ειναι γαμάτο συναίσθημα να μοιραστις την καυλα γυναίκα σου με καποιον άλλον....
Αναγνώστης
Share This

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates