heels

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Η γυναίκα μου με δυο άγνωστους


Τις περισσότερες ώρες μας, πέρσι το καλοκαίρι στην Κέρκυρα, τις περνούσαμε με τη γυναίκα μου, τη Λία, σε μια ερημική παραλία μακριά από τα χωριά του νησιού. 

Μια μέρα εξαιτίας του πολύ δυνατού αέρα ήμασταν τελείως μόνοι μας στην παραλία. Κάποια στιγμή είδαμε να πλησιάζει στην ακτή ένα θαλάσσιο ποδήλατο με δυο νεαρούς. Όταν έφτασαν κοντά παρατήρησα πως κοίταζαν με θαυμασμό το σώμα της γυναίκας μου και ιδιαίτερα τα γυμνά της στήθη. Της το είπα κι εκείνη μου απάντησε ότι θα έδειχναν περισσότερο ενδιαφέρον αν δεν ήμουν εγώ εκεί.

-    «Κι αν θέλεις», είπα γι’ αστείο, «πάω μια βόλτα».

-    «Σε προκαλώ να πας!», μου απάντησε πονηρά.

Πράγματι σε λίγα λεπτά απομακρύνθηκα, αλλά κρύφτηκα πίσω από κάτι θάμνους, απ’ όπου μπορούσα να βλέπω τι γίνεται. Οι δυο άντρες είχαν καθίσει στην παραλία και κοίταζαν λαίμαργα τη γυναίκα μου. Αυτό που συνέβη αμέσως μετά ομολογώ πως με σοκάρισε κάπως. Η Γιάννα σηκώθηκε, έβγαλε το μαγιό της κι ύστερα ξάπλωσε πάλι με ανοιχτά τα πόδια της, προσφέροντας έτσι μια υπέροχη θέα στους δυο νεαρούς. 

Αυτοί σηκώθηκαν, πλησίασαν τη Γιάννα και στάθηκαν από πάνω της. Ο πιο ψηλός από τους δυο βρισκόταν ήδη σε στύση και το σκληρό του όργανο εξείχε μέσα από το μικρό μαγιό του. Άρχισε να μιλάει στη Γιάννα κι αυτή άπλωσε το χέρι της και έπιασε το φουσκωμένο καυλί του. Αυτός γονάτισε και άρχισε να την χαϊδεύει ανάμεσα στα ανοιχτά πόδια της. 

Η Γιάννα του τράβηξε το μαγιό του και άρχισε να παίζει με τον πούτσο του, ενώ ο άλλος άντρας που μέχρι τότε κοίταζε, κάθισε κι αυτός δίπλα στη γυναίκα μου. Τότε ο ψηλός έβαλε τη Γιάννα να γονατίσει και πηγαίνοντας από πίσω της έχωσε το μεγάλο εργαλείο του μέσα στο μουνί της και άρχισε να την πηδάει. O άλλος πήγε μπροστά και με μια απότομη κίνηση έβαλε τον πούτσο του μέσα στο στόμα της. 

Εγώ βλέποντας τις νεανικές, σφριγηλές σάρκες, τους σφιχτούς κώλους των νεαρών και τα υπέροχα βυζιά της γυναίκας μου, άρχισα να παίζω τον πούτσο μου που κόντευε να εκραγεί. Έβλεπα το στόμα της Γιάννας να ρουφάει λαίμαργα τον πούτσο του άγνωστου και σε λίγο το σπέρμα του ξεχύθηκε καθώς άδειαζε τα μπαλάκια του στο στόμα της. 

Αφού τραβήχτηκε από το στόμα της, έκανε κάτι που δεν το είχα ξαναδεί. Έβαλε το κεφάλι του κάτω από το σώμα της Γιάννας και άρχισε να γλείφει στο σημείο που το καυλί του άλλου μπαινόβγαινε μέσα στην τρύπα της. Αυτό φαίνεται ότι τρέλανε από καύλα τον ψηλό και θέλοντας να παρατείνει την ηδονή του βγήκε από την τρύπα της Γιάννας και πήγε κι έχωσε τον πούτσο του στο στόμα της, αφήνοντας ελεύθερο πεδίο στον άλλο. 

Το κεφάλι της γυναίκας μου ανεβοκατέβαινε και πάλι με πάθος πάνω στην αντρική σάρκα κι εκείνος άρχισε να βογκάει και να τη σφίγγει πάνω του. Στο μεταξύ ο φίλος του έγλειφε μανιασμένα το μουνάκι της Γιάννας και καθώς την έφερνε σε οργασμό, ο άλλος έχυνε το σπέρμα του μέσα στο στόμα της και πάνω στα βυζιά της. Βλέποντας όλα αυτά πίσω από το θάμνο είχα τελειώσει τρεις φορές τραβώντας μαλακία. 

Μόλις οι δυο άντρες μπήκαν πάλι στο ποδήλατο τους και απομακρύνθηκαν, γύρισα πίσω. H Γιάννα μόλις έβγαινε εκείνη τη στιγμή από τη θάλασσα και, αφού μιλήσαμε γι’ αυτό που είχε συμβεί, συμφωνήσαμε ότι ήταν μια υπέροχη εμπειρία και ότι σίγουρα θα το ξανακάναμε αν μας δινόταν η ευκαιρία…
Share This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates